Penconteng Aman

Mari Menconteng Bersama Aku

Tuesday, January 12, 2010

mentafsir bisu kamu..


kau datang dan pergi sesuka hati..itulah dirimu..
setelah lama menghilang..oh..apa lg...
hanya bisumu yg perlu kutafsirkan..?aku penat..penat..
aku mau kamu pula yg mentafsir titisan air mata ini..
tidakkah kau mengerti..
dan setelah semua itu..tiada lg kata2 yg bisa menggambarkn kepedihan ini..
serik?salah! aku sudah berhenti berharap..
kau pergilah..aku xmampu lg menanggung beban ini..
pergilah..
kalau dulu aku xmampu hidup tanpa kamu..
kini aku merelakan..kau pergilah..
biar bisu mu terburai dgn kata2 yg xkn membawaku kembali seperti dulu
oh..aku lupa..kau xmengenal apa itu kesal..
xmengapalah..lupakn saja
biar nanti bila kau tersedar..
aku sudah tiada..

biar bisumu mengerti mengapa aku pergi.. waktu itu, aku pasti kau xkan terus membisu..tangisan mu pasti didengar..


No comments: